Vrácení nebo výměna zboží

Potřebujete vrátit nebo vyměnit špatně objednané zboží? U nás žádný problém :) Níže jsme pro Vás připravili podrobný postup se kterým půjde vše jako po másle.

1. KAM ZBOŽÍ ODESLAT

Níže je uvedená adresa prodejny kam pošlete zboží!

POZOR: Zboží prosím nezasílejte na FA adresu (adresa uvedena na faktuře a objednávce), tak se vyřízení žádosti může prodloužit.

MAND CZ s.r.o.

Libušská 1049 / 198

142 00 Praha 4 - Libuš

volejte: +420 732 647 417


2. PRAVIDLA PRO VÝMĚNY NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • zboží můžete vrátit 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu
  • zboží které bylo vyrobeno a upraveno na zakázku obecně BT dveře a např. atypické rozteče nelze vrátit (samozřejmě můžete reklamovat)
  • zboží nesmí být poškozené nebo jevit známky použití
  • pokud bylo zboží rozbalené, tak ho prosím řádně zabalte, ať se při přepravě nepoškodí 
  • ke zboží přiložte kopii dokladu (faktury)
  • v případě výměny zboží, napište zřetelně za jaké zboží se bude měnit, ideálně opište kod zboží z našich stránek
  • zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato!
  • pokud požadujete vrácení peněz, tak nezapomeňte připsat číslo Vašeho bankovního účtu.
  • po předchozí domluvě je možné vyplatit peníze v hotovosti na naší prodejně.

Pokud by nebylo něco jasné, tak nás určitě kontaktujte.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení